Η διαδικασία αγοράς στο cante.gr είναι πολύ απλή. Αρκεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
- Επιλέξτε μια κατηγορία (εσώρουχα, κάλτσες κλπ.) και κατόπιν το είδος του προϊόντος.
- Δείτε το προϊόν/τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν. Με ένα κλικ μπορείτε να μεγεθύνετε τη φωτογραφία για να δείτε κάθε λεπτομέρεια, τη σύνθεση, τα διαθέσιμα μεγέθη, τον κωδικό αναφοράς και την τιμή.
- Επιλέξτε ένα ένδυμα και προσθέστε το είδος στο καλάθι. Ύστερα μπορείτε να επιλέξετε αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές ή να στείλετε την παραγγελία.
- Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές, επαναλάβετε τη διαδικασία. Διαφορετικά, αν θέλετε να στείλετε την παραγγελία, μπορείτε να συνεχίσετε είτε δημιουργώντας ηλεκτρονικό λογαριασμό είτε πραγματοποιώντας γρήγορη παραγγελία ως επισκέπτης.
- Επιλέξτε μέθοδο παράδοσης.
- Επιλέξτε μέθοδο πληρωμής.
- Επιβεβαιώστε την παραγγελία.
- Θα λάβετε ένα e-mail που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας.
-
Ανανεώνονται τα προϊόντα με την ένδειξη “εξαντλημένο”;
Αν ένα προϊόν είναι εξαντλημένο, θα προσπαθήσουμε να το ανανεώσουμε όσο το δυνατόν συντομότερο. Αν δεν υπάρχει στοκ, θα το αποσύρουμε από την ιστοσελίδα.
-
Θα λάβω το ίδιο προϊόν που βλέπω στη φωτογραφία;
Ναι, με εξαίρεση τα προϊόντα που περνούν από παραδοσιακές διεργασίες και στα οποία ενδέχεται να υπάρχει ελάχιστη διαφορά στο φινίρισμα.
-
Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες κατά καιρούς με τα τελευταία νέα και προσφορές του Cante;
Ναι. Απλά πηγαίνοντας στο “Newsletter” θα λαμβάνετε πληροφορίες για τα τελευταία νέα, το lookbook και τα event του Cante.
-
Μπορώ να σταματήσω να λαμβάνω το Newsletter του Cante;
Στην ενότητα “Newsletter” θα μπορέσετε να διακόψετε τη διαδικασία πολύ απλά. Συμπληρώστε τα στοιχεία και επιλέξτε “αποστολή”.
-
Πώς θα ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης αν τον έχω ξεχάσει;
Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να τον ανακτήσετε στην ενότητα “Σύνδεση”. Θα λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το νέο σας κωδικό πρόσβασης.
-
Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;
Αφού πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης. Εάν δεν τo παραλάβετε, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.
-
Μπορώ να μάθω σε ποια κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία μου;
Ναι, μπορείτε να δείτε την ενημερωμένη κατάσταση της παραγγελίας σας σε πραγματικό χρόνο. Για να το κάνετε αυτό πηγαίνετε στην ενότητα “Πραγματοποιημένες παραγγελίες” στο λογαριασμό σας. Αν δεν είστε εγγεγραμμένος/η, κάντε κλικ στο σύνδεσμο “Πληροφορίες παραγγελιών” στο e-mail επιβεβαίωσης.
-
Μπορώ να ακυρώσω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου;
Ναι. Από το καλάθι αγορών θα μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα που δεν επιθυμείτε υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε διεκπεραιώσει την παραγγελία.
-
Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Το cante.gr πουλάει μόνο προϊόντα σε άψογη κατάσταση, για τον λόγο αυτό, αν, κατ’ εξαίρεση, παραλάβετε ρούχο με κάποιο ελάττωμα, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.
-
Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο εσφαλμένο προϊόν;
Σε περίπτωση που, από λάθος, παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας
Ποιον τρόπο πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πραγματοποιήσω την αγορά μου;
Διαθέτουμε τα παρακάτω μέσα πληρωμής: Visa, Visa electron, Mastercard, American Express, Paypal και Αντικαταβολή.
Για ποιο λόγο μπορεί να απορριφθεί η πιστωτική μου κάρτα;
- Η κάρτα σας μπορεί να απορριφθεί για έναν από τους παρακάτω λόγους:
- Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Ελέγξτε ότι δεν έχει παρέλθει η αντίστοιχη ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.
- Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε υπερβεί το πιστωτικό όριο της κάρτας σας.
- Μπορεί να έχετε εισάγει κάποιο λανθασμένο στοιχείο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.
Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα;
Ναι, τα δεδομένα μεταφέρονται με κρυπτογράφηση SSL. Για πληρωμές με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες, πρέπει να καταχωρείται ο κωδικός CVV (Card Verification Value), ένας κωδικός που είναι εκτυπωμένος στην κάρτα που χρησιμοποιείται ως μέθοδος ασφαλείας στις συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου.
Πού μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να την παραλάβετε στη διεύθυνση της επιλογής σας (κατοικία, εργασία, κτλ.-ποτέ σε ταχυδρομική θυρίδα) από την Speedex Courier
Σε πόσον καιρό θα φτάσει η παραγγελία μου;
Οι προθεσμίες παράδοσης εξαρτώνται είναι από 2 έως 3 εργάσιμες ημέρες*.
* 1-2 επιπλέον ημέρες για τις παραδοσεις στα νησιά.
Τι έξοδα αποστολής πρέπει να πληρώσω;
Τα έξοδα απλής αποστολής είναι 3 EUR. (ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 50 EUR)